Kenelle;
Liike on suunnattu pääosin naisille mutta myös miesasiakkaille on myös palveluita. Liike on tarkoitettu sekä nuoremmille ja vanhemmille asiakkaille eli toisinsanoen kaikenikäisille.
Mitä:
Haluan liikkeeseeni Parturi-Kampaamo palvelut, meikkaus palvelut, rakennekynsi palvelut, hoispidennykset ja hierontaa. Haluan liikkeestäni paikan johon voi tulla rentoutumaan arjesta.
Tuotteet;
Ajattelin ottaa liikeeseen Goldwell- värit. Värit ovat hyviä sekä miehille että naisille. Väreissä on paljon hyviä erilaisia vivahteita sekä miehille, että naisille. Ajattelin ottaa liikeeseeen hoitoihin Kerastase-hoito sarjan. Sillä nykyään tehdään paljon rakenne käsittelyjä ja värejä.
Hiustenkäsittelyyn ottaisin Goldwellin shampoot, hoitoaineet ja tehohoidot . Sarjasta löytyy monen laisen hiuksen käsittelyyn sopivia tuotteita. Viimeistely tuotteiksi valitsimme OSIS-tuotteet. Tuotesarjasta löytyy jokaiselle jotain, miehille sarjassa on hyviän geelejä ja lakkoja. Eikä tuotteet ole tuoksultakaan naisellisia. Sopii todella hyvin naisille ja miehille.
Otan myös SiM- DERMASYD tuote-sarjan, siinä ei ole hajusteita. Nykyään hajuste allerkijoita on todella paljon ja heitä pitää myös huomioida.
Mitä tuotan;
Haluan saada kestäviä asiakassuhteita, että asiakkaat ovat tyytyväisiä ja hyvällä mielellä kun he lähtevät liikkeestä. Haluan keskittyä hyvään asiakaspalveluun. Haluan, että asiakkaat huomaavat että keskityn 100 prosenttisesti heihin. Haluan että miehetkin tuntevat olonsa hyväksi ja rentoutuneeksi. Liikkeessä on rauhallinen, mutta kuitenkin rento ilmapiiri.
Millä saan asiakkaan ostamaan tuotteita ja palveluja;
Erilaisilla kampanjoilla joita mainostetaan sitten netissä, ilmoituksissa lehdissa, tv:ssä ja radiossa. Tai asiakkaalle palvelun yhteydessä kerrotaan miten tärkeää on kotona hoita väriä tai tukikäsittelä ja sitä kauttaa myydään sopivia tuotteita.
Ketkä ovat toimialuuen muut yrittäjät, tulevat kilpailijat;
Kilpailijoita löytyy samalta alueelta varmasti paljon. Samantyylisiä parturi-kampaamoita on luultavasti ainakin pari ja perus kampaamoita on aina. Kilpailua tuottavat erilaiset kosmetologipalvelut muissa kampaamoissa, koska liikkeestäni niitä ei löydy paitsi hieronta.
Onko omalle tuotteelle ja palvelulle kysyntää;
Kyllä on. Vahvuutena haluan käyttää hyvää asiakaspalvelua,rentoutusta ja saada mahdollisimman hyviä ja monipuolisia lopputuloksia . Rakenne kynnet ja pidennykset ovat suosiossa joten ne tuovat varmasti asiakkaita.
10.YRITYKSEN KANNATTAVUUSLASKELMAT
13 vuotta sitten
Varmasti on kysyntää kauneudenhoidon palveluille. Minä olen myös kauan jo miettinyt yrityksen perustamista. Liikeideakin on valmis, toimitiloja etsitään parhaillaan. Luotettava tilitoimisto täytyisi vielä löytää. https://www.solvix.fi/
VastaaPoista